به دانلود کده خوش آمدید
این سایت همه روزه آپدیت می شود

 

شبکه کردن دو سیستم با هم

با آمدن رایانه های جدید افراد بسیاری تمایل به خرید آنها پیدا می کنند پس از خرید یک رایانه جدید و سریعتر مدل قدیمی رایانه در گوشه ای انداخته میشود .بعضی از اشخاص از رایانه های لپ تاپ استفاده می کنند و می خواهند آن را با رایانه شخصی شبکه کنند .
وصل کردن دو رایانه به هم از ساده ترین مباحث شبکه به حساب می آید .
پس از ساخت شبکه علاوه بر امکان انتقال اطلاعات از این طریق شما می توانید از یک امکان لذت بخش دیگر نیز استفاده کنید .با شبکه شدن دو رایانه شما می توانید بازیهای مختلفی را تحت شبکه خانگی خودتان بازی کنید و از آن لذت ببرید .
برای شبکه کردن دو رایانه شما احتیاج به سخت افزار شبکه روی هر دو سیستم و به مقدار لازم کابل شبکه دارید.
بساری از مادربورد های جدید خودشان دارای پورت شبکه هستند .اما اگر مادربورد شما دارای سخت افزار شبکه نیست باید کارت شبکه را برای هر دو سیستم تهیه کنید انواع معمولی کارت های شبکه قیمت های بسیار مناسبی دارندو در تمام فروشگاهها نیز پیدا می شوند .به جز کارت شبکه شما باید به اندازه فاصله دو رایانه کابل شبکه خریداری کنید در موقع خرید اری کابل شبکه باید حتما به فروشنده گوشزد کنید که کابل را برای اتصال تنها دو رایانه می خواهید. این مساله باعث می شود که فروشنده برای نصب فیشهای دو سر کابل رشته های آن را به نحو خاصی که مخصوص اتصال دو رایانه است دو رایانه است مرتب کند .
حتما می دانید برای شبکه کردن بیش از دو رایانه احتیاج به سخت افزارهای دیگری مثل سیستم ارتباط مرکزی یا هاب HUB نیاز می باشد .نحوه چیده شدن رشته های کابل شبکه برای اتصال به HAB و شبکه کردن بیش از دو رایانه متفاوت می باشد.
پس از خرید این وسایل حالا باید شما کارتهای شبکه را روی سیستم ها نصب کنید این کارتها معمولا با استفاده از درایورهای خودشان به راحتی نصب می شوند بعد از نصب کارت های شبکه در قسمت Network Connections ویندوز شما گزینه ای با عنوان Local Area Connections اضافه می شود حالا کابل را به کارت های شبکه دو رایانه وصل کنید و هر دو رایانه را تحت ویندوز XP روشن نمایید .در این مرحله برای درست کردن شبکه روی گزینه MY Computer هر دو رایانه کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید .حالا به قسمت Computer Name بروید هر دو رایانه باید دارای Workgroup یکسانی باشند .برای یکسان کردن آنها روی گزینه Change کلیک کرده و سپس اسمی را برای Workgroup هر دو رایانه وارد نمایید.حتما دقت نمایید که Computer Name های هر دو رایانه باید متفاوت باشد .
حالا روی هر دو رایانه به قسمت Network Connections بروید و روی Local Area Connections کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید و در پنجره باز شده دنبال خطی با عنوان Protocol TCP/internet بگردید این خط را انتخاب نموده و روی گزینه Properties کلیک نمایید
معمولاگزینه Obtain Automatically an ip Address به عنوان پیش فرض انتخاب شده است .شما گزینه Use The Following ip Address را انتخاب کنید ، در قسمت ip Address یکی از رایانه IP را 192.168.0.1 و در رایانه دیگر 192.168.0.2 وارد نموده ، در قسمت Subnet Mask هر دو رایانه این مقدار را وارد نمایید : 255.255.255.0
حالا دیگر کار شبکه شدن رایانه ها تمام شده است هر دو رایانه را برای اطمینان مجددا راه اندازی کنید
به یاد داشته باشید که درایو ها و پوشه هایی را که می خواهید در هر رایانه روی شبکه قرار بگیرد را باید Share کنید برای این کار :
روی درایو ها و پوشه ها کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید در قسمت Sharing این پنجره شما باید گزینه share this folder را انتخاب کنید

این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده

 

سرعت اینترنت خود را این بار واقعأ بالا ببرید

در این ترفند قصد داریم روشی کارآمد را به شما معرفی کنیم که بهره گیری از آن میتوانید مطمئن باشید که سرعت اینترنت شما بالاتر خواهد رفت. این کار از طریق تنظیمات مودم شما صورت خواهد گرفت ، در نتیجه تنها برای کاربران Dialup قابل استفاده است.

بدین منظور:
از منوی Start وارد Control Panel شوید ، سپس بر روی آیکون Phone and Modem Option دوبار کلیک کنید.
در پنجره باز شده به تب Modems رفته و روی دکمه Properties کلیک کنید.
حالا در پنجره جدید به تب Advanced بروید و در قسمت Extra Initialization Commands کد زیر را وارد کنید:
AT&FX+MS=V34
تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.
سپس در ادامه کار در همان Control Panel و وارد قسمت Network Connection شوید. بر روی کانکشنی که با آن به اینترنت متصل میشود راست کلیک کنید و Properties را برگزنید.
در پنجره باز شده و در همان تب General روی دکمه Configure کلیک کنید.
در پایان در پنجره باز شده بخش Maximum Speed را روی 921600 تنظیم کنید.
تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

تاثیر این کار پس از اولین اتصال با آن کانکشن است

این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده

 

دانلود آهنگ های مختلف به شکل رایگان از گوگل

سیاری از کاربران وقت زیادی را در موتورهای جستجو و وب سایت های مختلف صرف میکنند تا آهنگ های مورد علاقه خودشان را به شکل رایگان از طریق اینترنت دانلود کنند. در این ترفند قصد داریم یک ترفند جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید آهنگ های مورد علاقه خودتان را با فرمتهای مختلف از موتور جستجوی گوگل و بدون دردسر دانلود کنید.

بدین منظور :
وارد موتور جستجوی گوگل بشوید. (www.Google.com)
اکنون دستور زیر را در قسمت جستجو وارد کنید:
intitle:index.of? Format Tarfandestan
اکنون میبایست پارامترهای جستجو را جایگزین کنید:
در دستور فوق به جای واژه " Tarfandestan " میبایست نام خواننده مورد نظر را تنها به زبان انگلیسی وارد کنید.
به جای واژه " Format " نیز بایستی فرمت مورد نظر آهنگ را تعیین کنید.

برای درک بیشتر یک مثال میزنیم:
در صورتی که به دنبال یک آهنگ از خواننده ای به نام OMID باشیم میبایست به جای Tarfandestan عبارت OMID را وارد کرده و به دنبال آهنگ با فرمت MP3 باشیم به جای واژه Format عبارت MP3 را تایپ میکنیم ، پس میشود:
intitle:index.of? Mp3 Omid

حالا Enter میزنیم تا جستجو انجام شود.

اکنون در صفحه جستجو میتوانید نتایج را داشته باشید ، با ورود به هر نتیجه جستجو لیست آهنگ ها موجود است. کافی است روی نام آهنگ کلیک کنید و منتظر دانلود آهنگ بمانید.

چندین مثال دیگر:
intitle:index.of? Mp3 Chavoshi
intitle:index.of? WMA Eminem
intitle:index.of? WMA Shadmehr

این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده

 

بهینه سازی سرعت مودم

برای جلو گیریِ ازDisconnect شدن های بی دلیل و متوالی و همچنین افزایش سرعت مودم و اینترنت(تا حد مکن)، این کاررا انجام دهید.از طریق برنامه ,search فایل system.ini را پیدا و اجرا کنید. پس ازباز شدن ،این عبارت [Enh386] را پیدا کنید و خط زیررا به آن اضافه کنید:
ComXIrqYBuffer=1024
دقت کنید که به جای x،شمارهComی(پورت سریا ل مورداستفاده مودم مثلCom3، Com2و...) راکه مودم ازآن استفاده می کند و به جای Y شماره IRQی(شماره وقفه ای که مودم ازآن استفاده می کند ) مورد نظر را وارد کنید ( این اطلاعا ت را می توانید از Control Panelدر قسمت phone and modem Options بیابید). سپس فایل مذکور را ذخیره کنید و از آن خارج شوید.
در مرحله بعد مجدداً Control Panel را باز کنید phone and modem Options را نتخاب کنید. سپس صفحه ای که نام مودم شما را دربردارد بازکنید وروی کلید properties کلیک کنید. در این حا ل صفحه ای باز می شود که در قسمت اول آن یعنی Modem ، بخش speed
Maximum portرا روی بالا ترین مقدار قرار دهید . در قسمت دوّم (Advanced) نیز روی کلید port setting کلیک می کنیم و در صفحه ای که باز می شود ، مطمئن شوید که گزینه buffer Use FIFO را به حداکثر میزان خود افزایش دهید و Ok را بزنید و خارج شوید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید


تاریخ: سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط دانلود کده
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 5454
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content